MMelissaaa- ya duyar kasmayın internete de sakız yuttum bir şey olur mu yazsa olmayacağını gayet görür zaten ya da forumda arama yerine sakız yazsa yine bir sürü post var görür bunu sorduğuna göre dalga geciyor olmalı. Zaten herkes gaddar bir siz iyi kalplisiniz