Suyum geceden gelmişti sabah gittim sıfır açılma bebek yukarıdaydı öğlene kadar bekledik hiç açılma olmayınca 40+5 bu arada suni sancı verildi ilk 2 saat pek bir şey yoktu sonradan baya zorladı sancı beni çünkü aç ve susuzdum zaten her ihtimale karşı 2 den 6 ya kadar 10 cm oldu beni doğuma aldılar ama bebek yukarıdaydı asla ıkınma hissim yoktu bebekte kordon varmış çünkü ama kalp atışı da hiç düşmedi yaklaşık 1 saat sürdü doğum anı 🫢 ama benimki çok ekstrem bir durumdu 1000 de 1 belki olabilecek bir şey ona rağmen doğum yaptım biraz bastırmayla doğum bittiği anda hiç bir şeyim kalmadı 4 dikişim vardı kesi atışmıştı onları bile hissetmedim doğumhaneden ayakta çıktım zaten odaya gidene kadar zorla oturttular sandalyeye. Bu şekilde zor olmayacaktır bu farklı bir durumdu ama şunu demek istiyorum ne kadar zorlanırsanız zorlanın aklınıza hep şunu getirin bir kaç saat sürüyor hepsi, sonrasında hiiiç bir şey kalmıyor bir kaç saat dayanacağım ve bitecek diye düşünün nefes alırken ☺️ Allah sağlıkla kavuşmayı nasip etsin ve kolaylıkla 🙏🏼