Edakrc 35 haftalık hamileyim. Bebekde hareket azlığı var sizce normal mi? Aranızda bu durumu yaşayan var mı?
Eboz Edakrc bu evreler yapıyorlar 37 gibi tekrar başlar durmamaya dönüyor mu sadece benimkinin tepikleri azalmıştı
Edakrc Melismelo galiba evet yeri daralıyor bir ara acaba kordon mu dolandı falan diye düşünmeye başladım