ztrkk Bebek meme emse dahi sütü boşaltmak gerekiyor mu? Göğüs pompası gerekli mi, almalı mıyım? Mochi göğüs pompası kullanan varsa memnun mu?
Gulcanozzz ztrkk mochi pompa değil o akan sütü topluyor şahsen benim için pompa kurtarıcı oldu hem manuel hem elektrikli var
Bortubocek ztrkk mochiyi hastaneden itibaren kullandim cok memnun kaldım..gun gun sut artiyordu 30 40 ml topladigini bilirim..onuda veriyordum çocuğa.. Manuel gogus pompasida mastit oldugumda aldım..cunku mochi kendi vakumluyo sadece bosaltmiyor..mastit olunca çekmem gerekti manuelle cektim
babybmom20 ztrkk gerek görmediğim için almadım yani hala gerek görmüyorum gerek görürsem alırım diyip ertelediğim birşey benimde
suadeeee ztrkk emziriyorum hiç o tarz şeyler kullanmadım gerek olmadı şükür bebek emerse gerek olacağını da düşünmüyorum emdikçe süt çoğalır bi süre sonra da bebeğin emeceği kadar süt üretilir zaten