sudamlasi Ysn eşime 20 tane cevizi kırdırıyorum kavanoza katıyorum balla birlikte yiyiyorum 4-5 gün gidiyo. Günde bi avuç yenmeli diye biliyorum
Duyguuuu Ysn zaten hic hazetmiyorum kendisini allahim gunah yazmasinda 3 parca atıyorum agzima mecburiyetten
burcuozturk sudamlasi balla neden yiyosunuz daha mı iyi bide ben paket ceviz aldım ceviz içi kabuklı dahamı iyi ki🤔
Marisol Duyguuuu ara öğün yapıyorsan meyveli süt/yoğurt gibi onun içine cevizi ez blenderda içine kat. Ben bazen öyle yapıyorum 🧐
sudamlasi burcuozturk cevizi kendimiz yetiştiriyoruz ondan kabuklu😊bide balla daha güzel oluyo kuru kuruya yiyemiyorum
deletedmom6295 burcuozturk cevizin içinde uçucu yaplar vardır ve faydalı olan kısmı bu yağlardır. kırıldıktan sonra da kosa sürede tüketilmesi gerekir. bu yüzden kabuklu ceviz
burcuozturk sudamlasi ne güzel şifa olsun inşallah bende balla deniyim bari kuru kuru bende zorla çiğneyip yutuyom valla🤦🏻♀️😂
Yusufveannesi Ysn ya cevizi çok seviyorum ama yedikten sonra dilimde böyle yara çıkmış gibi agrıyor neden bilen var mı
deletedmom6295 Yusufveannesi ceviz tazeyse acılıpı oluyor ondan olabilir. ama eğer taze ceviz değilse alerjiniz olabilir
Babies16 Ysn gebelikte kilo aldikca kolesterolde artiyor ve ceviznde fazlasi kolesterol yapiyor.bence 2 3 adetten fazla yemeyin