aylam12 Kızlar ben 29 haftalık hamileyim amma benden süt gelmiyor yani duyduma göre sıvı geliyormuş çou insanda gelmemesi normalmi?
Tubatgn aylam12 çok normal hiç birimizin hormonları bir değil canım, herkesin farklı haftalarda gelmeye başlar 🌺
yigitinannesiiiii aylam12 38 olcam 1 damla bile bişey gelmedi benden canım herkesten gelcek diye bişey yok😊😊
EmineDefneGokce aylam12 hormonla alakalı. Sütü erken gelenin sütü olur, gelmeyenin sütü olmaz diye birşey yok canım
mertveannesi2211 Bebekdelisi gelmesi de gelmemesi de normal aslında sadece göğsü uyarmak kendinin sıvı gelmesini sağlamak erken doğumu tetikliyor
Bebekdelisi mertveannesi2211 benım 3. Doğum hıc yasamadım ama yegenım hep sıktı dr ck kızdı erken dogum olur dye
mertveannesi2211 Bebekdelisi benimde ilk doğumum olcak inşallah ilk geldiğinde korktum doktora sordum gelmesi normal süt kanalları açılıyor sadece kendiniz uyarmayin vücut kendini o zaman doğuma hazırlıyor demişti
Bebekdelisi mertveannesi2211 anladm cnm ben yaşamadım benım hatta cok sütümde olmuyor mama takvıyeşı maalesef