Ay bugün çok konu açtım ama neyse şimdi arkadaşlar ben regliyim benim sürekli reglim aşırı pihtili olur böyle tabiri caizse ciğer gibi parçalar düşer afedersiniz şimdide felaket bir ağrı girdi sonra lavobaya gittim bı anda düştü biraz büyük bir pıhtı daha önce bir doktora sormuştum normal olabilir zararı yok demişti ama yine de merak ediyorum bu normal bir şey mi yani adetlerimin sürekli pihtili olması hamilelik açısından soruyorum acaba düşük yapmama falan engel olan şeyle bağlantılı olabilir mi adetleri aşırı pihtili olup saglikli hamilelik geçiren çocuk sahibi olan varmı ?