Herkese selam,
10+6 dayım
- Haftada bulantım başlamıştı 9’a girerken bitmişti şimdi 3 gündür tekrar geri geldi ama bu sefer acayip mide yanmam da var 😓
Sürekli aç gibiyim ama yediklerim boğazımda duruyor sanki oda rahatsız ediyor midemden eksi acı sular geliyor bu durumu yaşayan var mı? Varsa neler yaptınız rahatlamak için? 🥺