Mutlulugum Asel olsun madem, aslinda 3 ude pek sevdigim isim degil biraz klise oldu bu son ara ama yinede Asel tek basina daha guzel canim.💗
Mervisss Karar senin ama bence hiç biri 🤔🤔 yani bu isim konusunda ablalık var yengelik teyzelik ninelik var ileriye yönelik bir isim koymalisn bence😒😒 Ama tabiki karar senin..