Senanurcakmakk 35 haftalıkken rutin kontrolüme gitmiştim. Doktorum bebeğimin kanala girdiğini rahim ağzımın kısaldığını söyledi. Nstye girdim 4 defa 100e vuran sancılarım vardı, doktorum aşağı kattaydı ama ebe ile iletişime geçiyorlardı. Ebe alttan muayene etmem lazım dedi etti açıklığım vardı. Sonra doktoruma indim, doktorum her an gelebileceğini tuvalet harici kalkmamam gerektiğini suyun nişanın sacını hissedersen hemen gel dedi. 3 gün sonra sancılarım başladı aradım biriyle görüşüyordu kapattım 1 dakika geçmedi geri aradı, başka şehirde doktora gidiyordum. İstersen orada bir nstye gir alttan muayene etsinler durama göre haberleşelim dedi. O an doktorum hastanedeydi, bende hocam oraya gelmek istiyorum dedim tamam gel dedi ama doktorum gitmişti. Ebe hemen nstye baktı alttan muayene etti, iletişime doktorum ile kendisi geçti. Yatış yaptırmamızı serum ve ciğer geliştirici yapılmasını söylemiş ebeye. O şekilde 1 gece kaldım sabah hemen doktorum yanıma geldi. Yani demek istediğim, ebe eğer doğumun başladığını anlasaydı doktor ile iletişime geçip doktorunuz gelirdi zaten. Ondan ziyade bir hastası yok zaten kimbilir kaç kişi yazıyor. Benim doktorum da instagramda fenomen biri, yazıyordum mesela cevap yok ama instagramda birşey paylaşmış. Hatta bu durumda konuşmuştuk. Size verilen ilaçta bildiğim kadarıyla erken doğumu engellemek için