Gizemmyigit herşeyden biraz ama kahvaltıya çok önem verdim bol Su içtim.ekstra bir beslenme şekli olmadı yemeklerden de azar azar yedim aslında bilmiyorum niye böyle oldu gelişimi gayet güzel seyrediyor çok şükür🤲🏻normal doğum istiyorsanız bence bebek kilo almamalı en ideali 3000 kg tabi bunu biz belirleyemiyoruz ama sağlıklı olsun yeter ya😞