Merve201119 bende vitamin olarak ostacare kullaniyodum mecburi gitmek zorunda kaldigim doktor onermisti. Sonra tekrar kendi doktoruma gidince icmemem gerektigini soyledi icindeki kalsiyum oranindan dolayi kasilmalarim var diye, simdi bu ilacta da ekstra vitaminler olunca icip icmemekte karar veremedim ama almak durumunda da kaldim