@Hemdemmm yani doktorum bana da çay kahve konusunda bişey demedi biz eve Nescafe Gold yada Nescafe clasik alıyoruz eşim Gold olanı süt tozuyla içiyor bende clasik olanı sırf sütle yapıyorum günde 1 fincan ama haftada 1 yada 2 içiyorum bazen türk kahvesi içiyorum bazende arkadaşıma gidersem paketli 3ü 1 arada içiyorum çok çok nadir o da