Sule9191 Bu karnım hiç yok yorumlarını yapanlar fotoğrafta atabililer mi ? Nasıl hiç olmaz merak ediyorum
Oznur663 incii0804 ay bide ikiz maşallah demekki iç karnimiz geniş beni de gören hamile sanmiyor bebek nerde bilmem ne 😅
incii0804 Oznur663 bebekler nerde acaba diyorlar sürekli yada minicik doğacaklar herhalde diyorlar 😂😂
Oznur663 hambostanimEymen bana da yok bebek nerde kilosu iyi mi kesin oda kilo almiyordur minicik bir bebek dogurursun sen şimdi kaç kilo aldınız peki
hambostanimEymen Oznur663 55 ile hamile kaldım şimdi 63-64 arası gidip geliyorum. Bebişin kilosu geçen ay 737′ ydi ben de geçen ay 60′ tım bu cuma randevumuz var 30. Haftaya giricez bakıcaz artık. Ben 4 kilo aldım bebiş kaçını aldı bilmiyorum 🤷🏻♀️😅
Ozge_5516 Oznur663 😃bndr 8 ayligim ama karnım fazla yok herkes 4 5 aylik zannediyorlar 8 deyince şaşırıyorlar 4 5 aylikken de hamile oldugum bile brlli değildi dert etme yani ic karnimiz geniş çatlagimda yok🙂
bosyapmaa Oznur663 Benim de öyleydi , doktor iç karnımın geniş olduğunu söylemişti güzel yanı hiç çatlağım olmamıştı. 🙂
2cocukluhayatamerhaba Ben 22 haftalığım benimde hiç belli olmuyor anca dar giyince oda gazım varmış gibi🥲ilk gebeliğimde de öyleydi çok az vardı karnım sezaryene girdiğim gün ameliyathanede beklerken senin ne ameliyatıydı demişti hemşire 😂
ebrulegarci Oznur663 son aya kadar hiç çatlamaz benimde öyledi 38 haftalıken geldi bebeğim göbeğim çok az var çatlağım yok sağlığı yerinde olsunda bebeklerinizin o yeterli bizim için 💕
Ebrumurat123 Karnım hiç yok derken yada 3 aylık gibi derken gerçekten dışardan felan hareketlerini hissetmeyecek kadar küçük mi karnınız nasıl belli olmaz hiç öyle bi tanıdığım olmadı ki merakım gitsin 🤭fotoğraflı atın bizde bakalım miniklerinize 😇