merveeda enfeksiyonunuz var büyük ihtimalle. en basta idrar testi yapilmadi mi? bende de yabma oluyordu 6 haftalik falandim testlerimde cikti ilac verdi gecti. bebek icin de tehlikeli eger enfeksiyonsa mutlaka test yaptırın. usutmemeye calisin bir de ondan da oluyor