Gün içinde post açmıştım doğuruyorum diye 4 5 saat içinde doğdu kızım neler yaşadım anlatayım sancılar aşırı şiddetliydi doktoruma hemşirelere eşime beni kurtarın diye yalvardiktan sonra neyse ki çok sürmeden doğuma gittim ölüyorum sandım ama geçiyormuş kızlar nefes kontrolü çok önemli doğumda ebeleri ve doktorunuzu dinleyin inanın kısa sürüyor üçüncü ıkınmada geldi kızım ilk ikisi şiddetli ıkınma değildi üçüncü de ebeleri dinledim kesmedim.. 15 dakika sürdü şimdi kuzum yanımda gözlerini açmış bana bakıyor 🥺
Karnım biraz acıyor dikişlerim fazla değilmiş ama makat da hafif sanci hissediyorum ağrın varsa ağrı yapalım dediler ama çok şükür öyle bir sorunum yok şimdilik.
Son olarak 9 ay boyunca kusan ben en çok normale dönücem diye sevinirken iki defa kustum😅
Neyse darısı tüm hamişlere ben kızımı emzirmeye