Merhaba, ben ovülasyon testiyle pozitifken 3 günü değerlendik. 29 Eylül adet olmam gerekiyordu olmadım daha . Hemen 1 gün geçtikten sonra test yaptım hızlı teste değildi ama negatifti. Sonra tekrar yapmadım . Böyle ara ara kramp gibi adet olacakmışım gibi ağrı geliyor hemen geçiyor . Hafif bi akıntıda oluyor . Böyle olan var mı yarın test yapmalımıyım?