Merhaba anneler 37+1 haftalik hamileyim. Bugun sezeryan gunu almaya gittim. Ultrasonda ben de gordum hatta. Bebegimin kafasi 39 yani 40 haftaya yakin cikti. Kafasi buyuk dedi doktorum. Bende gülerek esime çekmiştir dedim. Esimin kafasi biraz buyuk. Eve gelince gorumceme anlattim. Sivi toplanması olmasin dedi. Hatta doktor iri bebek dedi. 3 kiloyu gecmis. Haftaya almam lazim dedi. Çok kafama takildi. Bebegimde bir sıkıntı yoktur degil mi kizlar