detetedmom404
Çok geçmiş olsun bilgim yok üstte kalsın
Nisam2008
[bilinmeyen] bende geçirdim zatürre hastanede yattım antibiyotik kullandım ve sıkı beslendim en önemlisi beslenme çok geçmiş olsun
Nisam2008
[bilinmeyen] ben iki gün yattım.çoğunlukla protein et özellikle kelle paça çorbası çok iyi geliyor ben çok içmiştim.
Nisam2008
[bilinmeyen]
Ben annemde kalmıştım 1 ay yataktan bile kalkamıyordum.Doktorun yazdığı antibiyotikleri kadın doğumcuma sorup kullandım.Çok zor bir hastalık bende 3 aylıktım geçirdiğimde,antibiyotiği mutlaka kullanın ben 2 paket bitirmiştim