Asdfgh00 36 haftalığız bebeğimin hareketlerine göre çok fazla kasılmam ağrım oluyor özellikle göğüs kafesimin hemen altında hemen göbeğimin altından vajinama kadar uzanan iğne batırıyorlarmış gibi his nedir bu öğle sonundan beri yaşıyorum
Aselmeva_ Asdfgh00 Ben 36 da başladım şuan 39 da halen devam ediyor hatta dahada arttı bu haftada doğum yakın olduğu için
Asdfgh00 Aselmeva_ bende arttı o yüzden soruyorum uzanıyorum ağrıdan kalkıyorum bu sefer de doğru dürüst yatamıyorum bile
Aselmeva_ Asdfgh00 Dahada artıyor canım son haftada yürüyemiyorum. nerdeyse aşağı doğru okadar baskı var ağrılar varki