Kızlar size de oluyor mu hapşırırken öksürürken yada yataktan sırt üstü kalkmaya çalışırken kasıklarınızda ağrı oluyor mu? Benim hep oluyor bende karnımı tutup hapşırıyorum ama bugün olan şey başıma hiç gelmemişti ansızın hapşırdım karnımı tutamadım öyle bir ağrı girdi ki karnıma sanki bıcak battı gibi gözümden yaş geldi ağrıdan ama sonra geçti doktoruma ulaşamadım internetten araştırdım oluyor muş böyle şeyler normal miş o kadar çok korktum ki inşallah bişey olmaz diye diye ağladım sizin de böyle bişey oldu mu hiç merak ettim ne yaptınız