Merhaba anneler . Bugün şeker yükleme yaptırdım 75 gr 330 cc . Açlık 82 1. Saat 155 2. Saat 153 çıktı doktorum dikkat etmemi söyledi . Ve ben hepsini içememiştim bile ve çok uzun sürede içtim nerdeyse 1 saat ve peşine kan vermiş oldum . Şimdi çok endişeliyim dikkat edemiyeceğimi düşünüyorum. Doğru test yapamadığımıda . Sizlerin nasıl nasıl diyet uyguluyorsunuz ?