Mrvbnbg2208 Ben 10 haftaligim hem folik asit kullanıyorum hem Ferrum hemde decavit hepsini bir anda içmek mantıklı gelmiyor ki herkes folikasiti bırakınca başlıyor hiç anlamadım benim doktor neden böyle bit şey yaptı
Yehsen-27 Mrvbnbg2208 bence artık folik asiti bırak kuzum bende 10 bıraktım 12 de decavite ve devit 3 başladım
Fatmaztrk Yehsen-27 d vitamini kullanıyorum birde bu hafta balık yağına başladım balık yiyemedigim için doktor verdi. Bacak kasılması ağrısı olursa diye magnezyum da verdi ağrı olursa iç dedi ama çok şükür yok 🙏🏻
Mrvbnbg2208 Yehsen-27 8 haftalikken yazdi folikasite de devam et dedi ama decaviti kullanamıyorum ben zaten o yüzden yarın değiştirmeyi düşünüyorum
Gizooshi Bende kullanıyordum yeni başladığım doktorum yetersiz diye değiştirdi kullanmıyorum artık ve çok kabızlık yapıyordu zor içiyordum
alevvv_ Yehsen-27 Demir ilacına başlayana kadar her gün içiyordum yanlış hatırlamıyorsam 16.haftaya kadar sonra haftada 2ye düşürdü dodoktorum 33.haftalığım ve hala kullanıyorum
Yehsen-27 Fatmaztrk decavitin içinde var magnezyum alıp içmemeye gerek varmı bazenleri sadece ayaklarımın altı ağrıyor
Fatmaztrk Yehsen-27 ek olarak verdi doktor canım bacaklarda kasılma vs olursa iç dedi. Ayağının altının ağrımasın farklı bir sebebi vardır bence
Yehsen-27 Fatmaztrk himm anladım canım benim sağol bide ayakta çok dolanıyorum bebiste. Büyüyor bide ondanda olabilir