Sibelmr 36+5im bende an itibariyle doktorum bebeğin doğum pozisyonu aldığını söyledi bundan dolayı eskiye nazaran hareketleri azalabilir ama korkma gün içinde takip et hiç olmazsa direk gelirsin demişti. Hoş benim bebişte azalma yok tabiki günü gününe uymuyor orası ayrı bazen aşırı yaramazken bazen minik minik geziniyor 🤣 sizde endişelenmeyin yani hareketlerini kontrol edin hiç olmadığı takdirde zaten doktorunuza danışırsınız 🤗