Valla son iki üç haftadır o ağrı bende çok yoğun var. 39 haftalık oldum. Artık bebek aşağı baskı yaptığı için normal. Ama bir ihtimal enfeksiyon riskide olabiliyormuş acelesi yok bir dahaki gittiğinizde tahlil verebilirsiniz doktora. Harici benim heergün kasık ağrım var azalıyo çoğalı gidiyo geliyo heeep var