Brcnkcsy66 Merhaba kızlar 7.ayıma girdim şuana kadar da hiç bulantı yaşamadım ama miğdem öyle bir yanıyorki iki haftadır duramıyorum yaşıyanınız var bir çözümü varmı
Soruyorumm Brcnkcsy66 gaviscon içebilirsin benim doktorum verdi bana anneme kalsa bebeğin saçları çıkıyo😁😁
cimcimemmmm Brcnkcsy66 sari leblebi alin nohut şeklinde hafif kavrulmuş boyle. Ağrıdığında yarim avuç yemeniz yeterli anında ağrınızı hafifletir ve gecer Soruyorumm Nurbuke_kiyli1 Brcnkcsy66
Nurbuke_kiyli1 Bende 5.ayıma girdim benimde sürekli midem yanmaya başlamıştı doktoruma gittim mide yanması için ilaç verdi mentollü çok iyi geliyor isterseniz doktorunuza danışın bi
Brcnkcsy66 Nurbuke_kiyli1 gittim bugün canım banada mantollu şurup verdi ama içince yakıyo o an seninde öyle oluyomu sonra düzeliyı
Nurbuke_kiyli1 Brcnkcsy66 evet sanki bana fayda etmiyormuş gibi geliyo günde 4defa ama içtikten 1 saat sonra gene aynı oluyorum