Maden o ilaçtan ben kaç kez kullandım,aşırı bir faydasını görmedim. En son fitil verdi o biraz iyi geldi bide bir yemek kaşığı elma sirkesiyle bir bardak suyu karıştırıp sabah akşam Pamukla ıslatıp vajinal bölgemi sildim,aynı şekilde sabah akşam elma sirkeli su içtim bu rahatlattı baya bir,kuşburnu da çok iyi geliyor enfeksiyona canım onu da dene