Bbcinar Merhabalar Pendik medipolde doğum yapmak istiyorum. Sezeryan olacak . Saadet hanımı tavsiye eden çok oldu. Acaba bu hastaneye giden doktordan memnun kalan var mı. Doğum yapanlar tecrübelerini aktarabilir mi
benkosarim Bbcinar hastanede başka bir doktora gidiyorum İlknur sayarı çok memnunum hastaneyi önerebilirim Saadet hanımı da çok övüyorlar galiba profesör falan