Dilaraa23 19+2 günlüğüz 2 gündür aralıksız sol kasıkta ağrım vardı rahim büyüyor bebek büyüyor normal bence , doktorum bebek büyüyor kanaman olmadıkça korkma demişti, dayanılmayacak bir ağrı değil ama hafif hafif sürekli bir sızlama vardı bugün daha iyiyim mesela, bi de kendini üşütme sıcak tut canım üşütünce de sancı oluyor