Aysel_krdg benim daha geçikmem olmadan dayanamyıp test yapmıştım negatif çıktı ama bi süre bekledikten sonra lavaboya gittim bi baktım pozitif di tekrar bi test yaptım ve o da aynı şekil bekledikten somra pozitif oldu bende saldım dedim aman olursa olur besbelli aradan bi 3 hafta geçti adet olma tarihim gelmişti olmayınca yine dayanamayıp henüz bir gğn geçikmişken 6 gün önce sonuç veren test var onu alıp denedim ve pozitiftim havalara uçtum ve inanasım gelmedi hatta kan tahlili verip sonucu öğrenene kadar hala inanmıyordum. Yani olabilir biraz daha bekle yada gidip 6 gün önce test var erkenden sonuç veren onu alıp dene