Aysel66 Merhaba kızlar biz tup bebege başlıyoruz yeni başlayanlar birlikte bekleyelim ben 5 ekim dogum kontrol haplarına başlıycam ve 3 tane ignem var cetrotide yalnız igneleri sabah mı daha iyi yapılması akşam mı siz nezaman uyguluyorsunuz
Fnd92 Aysel66 ben tüp bebekle hamile kaldım hayırlı uğurlu olur insallah gönlünüze göre olsun Hersey yazmak istedim görünce 🥰🤲🏻iğnelerin dozunu hemşireler anlatıyor herkes farklı kullanıyor çünkü rabbim maddi manevi yardım etsin
kucukkurtc Aysel66 merhaba canım ben de yeni başladım iğnelerin bitti g nolaf ı sabah 9 da cetrodie olabı 10.30 da vurdum sabahları bugünde yumurta toplamam yapıldı hayırlısı olsun seninde😍🙏🏻
Elifinannesi4- Neglib arkadaşlar herkes Kıbrıs’a gıdıyor tüp bebek için ve doktorları çok iyi benim çok akrabam gitti ve hepsi hamile çocuk sahıbı oldu bilginiz olsun rabbım en kısa zamanda kucaklarınızı doldursun tüp bebek 4 bin Dolar bilginize 🐥
Aysel66 Neglib ben istanbulda tedaviye başlıyorum ilk gitim egzanede vardı şansıma peki sen akşam mı sabah mı uyguluyordun
Neglib Aysel66 ben transfer yapıldı bugün 4. Günü pazartesi günü sonucu öğrenecez inşallah hayırlısı olur bebeğim benimledir
Aysel66 Fnd92 inşallah bana başlangıc icin verildi 3 tane igne gunde bir kez sabah veya akşam far etmez dedi doktor ama ben merak etim sizler nasıl kulanıyorsunuz diye
Neglib Fnd92 aynn her doktor sizin durumunuza göre farklı tedavi uyguluyor bana sadece 1 tane yazdı cetrotide yumurta toplandıktan sonra da 3 tane yazdı
Fnd92 Neglib her zaman her isteyen dualarımda hele bu yolda annelik için neler çekıyoruz rabbim emeklerinizi boşa çıkarmasın mükafat çok büyük ve güzel 🥰🤲🏻