serenimo Amin diyerek başlayayım. 33+3 benim de. Kaburga ağrı batma kasık ta batma var. Uykum geçen haftalara göre biraz daha iyi.
Beşik ve dolap aldık ama yatağı bugün sipariş verdik. Bu hafta gelir sanırım. Yıkanacak bir kaç şey var. Alınacaklar da bitmedi. Halılarım yıkamada ev temizliği var işte kim yapacaksa 🤔