-Papatya- asla unutamam her gece acile doğuruyorum diye gidiyorduk ama sancı yok diyip gönderiyorlardı bi Allah’ın kulu da bana idrar tahlili yapmayı akıl edemedi o kadar çok çektim ki bildiğin doğum sancısı iki büklüm oluyordum Allah yardımcın olsun canım düşürmeden rahat edemezsin bol bol su iç serum çok iyi geliyor çünkü direk idrara çıkartıyor biliyorsundur bende acile gitmekten bıkmıştım bi bayan doktor sen neden her gece geliyorsun diye sordu acaba taş mı düşüyorsun yada kum mu döküyorsun dedi ve Allah razı olsun tahlil yaptı dediğim gibi dedi hem taş düşüyorsun hemde kum döküyorsun sana serum iyi geliyorsa her gece gel bi serum taktır bari yoksa bu acı çekilmez dedi bende öyle yaptım çok iyi geliyordu dene canım sende faydasını görürsün umarım ama mutlaka çitinden daha fazla su iç şişe yanında kalsın Allah şifa versin