Kızlar 21 haftalık hamileyim ve son günlerde ruh halim o kadar değişken ki orta da bir sebep yokken moralim bozuluyor kafam da olayları büyütüyorum birazda hamilelikten hormonlardan kaynaklı biliyorum ama ne yapabilirim böyle durumlarda öyle bi an geliyor ki karamsarlık doku enerjisi düşük biri oluyorum bi an da geliyor tam tersi neşeli hareketliyim. 😞