safis_erdemli Selam kızlar gebelikte bebeğin 2 hafta önden gidiyor olması kilosu boyu fazla olması erken doğuma yol açar mı sizce bu durumu yaşayan doğum yapan var mı aranızda?
kuzeymomsss safis_erdemli benim oğlum da 2 3 hafta ilerideydi. Sezeryan olacaktım kalp rahatsızlığım olduğu için, üstüne oğlum kanala girmişti açılmam vardı birde boynuna kordon dolanınca 37de alalım dedi. Gelişimide ileride olunca riske atmaya gerek yoktu. Bir yandan ileri olmasıda iyi oldu
Busraky2304 safis_erdemli benim oğlum da 2 hafta önden gidiyor ama Dr sorun yok yapılı bir bebek olacak diyor 33 haftalık
Gozdebagay safis_erdemli doktoruna güven 2 haftadan pek bir şey olmaz. Benim bebeğimde haftasından ilerde ama hala doğurmadım 😂 37+1deyim.
aysegul6044 Bize de iki hafta ilerde dedi 36. Haftada gittiğimde iki hafta içinde kendiliğinden olursa iyi olur yoksa normal doğum zor olur sezeryan yaparız dedi Perşembe bidaha gidicem bakalım 37. Haftamdayim ve hiç sancimda yok
safis_erdemli elifeceguler 2 tane kan ilacı ve dodex iğne kullanıyorum kahvaltımı güzel yapıyorum ceviz badem muz ara öğün öğlen salata tarzı akşam zeytinyağlı sebze yada protein ekmeksiz biraz kabakçekirdeği süt bol bol su içiyorum
safis_erdemli Böyle yazmanız beni rahatlattı teşekkür ederim inşallah erken gelmez biraz korktum erken gelir diye
Cgdm34 safis_erdemli cok kılolu olursa normal dogum yapman güçleşır canım onun dısında korkulacak bır durum yok benımkıde onden gıdıyor saglıklı olsunlarda gerısı cokta onemlı degıl☺️
safis_erdemli Cgdm34 aynen öyle sezeryan oluversin kilolu olursa hiç öyle takıntım yok yeter ki iyi sağlıklı olsun da 🙏🏻