Merhabalarr 🌸 bugun 6 haftalık olduk hastaneye gtmıstık ultrsnla baktı kese var bebek var.Kalp atısı ıcın vajınal baktı kalp atısı var fakat cok derinden geliyor dedı 1 hafta sonra bıdaha gel dedi derinden diye söylemesi beni endişelendirdi yardımcı olurmusunuz