Berfinde_1288 36 haftalık doğum yaptım 5 gün önce perşembe günü emme refleksi yoktu diye küveze aldılar bugun görmeye gittik bebeğim biberonla beslenmeye geçmiş ne zmn taburcu olur bilginiz var mı artık hortumla değil biberonla besleniyormuş
_ozlmm Berfinde_1288 Benim bebeğim de erken doğdu küvezde kalmıştı hortum ile besleniyordu daha sonra biberona geçmişlerdi doktor bana bir iki kere emzir bakalım emiyor mu tutuyor mu ona göre değerlendircez dedi bir iki kere emzirdim daha sonra tahlilleri yapıldı enfeksiyon vs olmayınca taburcu oldu 3 gün kaldı küvezde inşallah en kısa zamanda bebişin taburcu olur kuzum