normalde son adet tarihim 19 nisan 23 haftalık olmamız lazım ama doktor kontrolünde 25 +5 olarak görünüyor şimdi sorum su ben gebelik takibini neye göre yapmalıyım ve bebegim 2 hafta önde geliştiği icin seker yüklemesi yaptırmamı istedi doktor ben cok yaptırma yanlısı değilim ama internette 3 haftadan sonrası tehlikeli diye okumustum erken dogum vs diye bilenler beni aydınlatsın gelişimine sevindim ama bana zorluk cıkarır mı bu durum🥺