İlk hamileliğim 8 sene önceydi ozamanlar okadar acemiydim ki göğüslerimden süt akardı okadar çoktu ama ucu yara olduğu için hatta baya baya kötü olduğu için kesmek zorunda kaldım oysa bi göğüs pompasıyla çözülebilirdi 🥺 vicdan azabı çektim hep elimden geleni yapmamışım bu sefer aldım elektrikli aldım ne olur ne olmaz