zuleyhasamet-11 Sevcan24 Benim Cuma günü kontrolüm var. Enfeksiyonum vardı onun için zaten 4 gün hastanede yattım. Kasık ağrım ondan olabilir dıye düşünüyorum.
melegimo Bende 11+4 benimde karın ve kasık ağrım var bu haftalarda yaşayan oldu mu bu durumu sanki regl olmuş gibi kasıklar 🙄