nisamom_ Kızlar 27 eylül regl tarihim biter bitmez ovülasyona başladım bugün çizgi çıkmadı 🙄
Merveclnk nisamom_ daha zamanı var demekki çıkana kadar yapmalısınız her ay aynı zamanlarda olmaz yumurtlama bazı aylar gormeyedebilirsiniz devam edin her an olabiliyor çünkü ☺️
Sureyya1 nisamom_ test yapmata devam edin adet bitiminden 10-18gun arasinda pik seviyeyi gorursunuz adetlerniz genelde duzenliyse
Nurcan3131 nisamom_ ben ovulasyon yumurtlama takibiyle planlı gebe kaldım , şuan 35. Haftadayiz. 2.cizgi diger cizgi gibi yada cok cok koyu olana kadar devam et canım her ay yumurtlama farklı günlerde olabiliyo benim 18.gunde olmustu mesela
Merveclnk nisamom_ insallah bu zamanlarda avakado tuketirseniz cok yararlı olur baya iyi bir besin kaynağı çünkü ☺️
nisamom_ Merveclnk folik asit verdi doktorum folbiol b 12 ilacı ve kan ilacıda kullanıyorum 2 kimyasalım var umarım bu ay olur 🙂
Merveclnk nisamom_ işte avakado tutunmasini sağlar bebeğin üreme ve Rahim icin çok faydalı açın İnterneti bakın içindeki vitaminlere ☺️
gucluanne80 nisamom_ merhaba bende bir kere kürtaj oldum doktorum kan sulandırıcı ve folik asit kullan dedi ecopirin. Siz de sürekli mi kullanıyorsunuz kan sulandırıcı yı. 3 aydır deniyoruz ama olmadı ovülayson testi de aldım dün adet oldum inşallah birde onu deneyeceğim bu ay bakalım
nisamom_ gucluanne80 yok hayır bana doktorum kan sulandırıcı vermedi folik asit ve kan ilacı içiyorum b 12 de düşük çıktı bende bu ay kullanmaya baişadım ovülasyon testi inşallah sağlıcaklı bebeklerim olur 🙏🏻🌸🙂
nisamom_ Nurcan3131 inşallah sağlıkla bir bebeğim olur takip ediyorum yumurtalama pik olduğunda değerlendireceğim canım rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bebişini 😊🙏🏻
gucluanne80 Nurcan3131 ay bende aldım kargoda adet olduğum gün aldım ilk defa kullanacağım hayırlısı inşallah bizde güzel haber alırız
Nurcan3131 nisamom_ sormak istedigin bisey olursa yazabilirsin , amin insallah rabbim nasip etsin insallah 🤲