melegimo Kızlar 11+4 haftalığız ama dünden beri karnımda aşırı olmamakla birlikte bi ağrı gerilme var kasık ağrısı da sanki böyle regl olmuş gibi. Böyle bi durum yaşayan var mı ? Normal midir acaba