Boncukoyunu1 Bugün doktor randevumuz vardı. 37+3üz. Hatfaya bugün kavuşma günümüz belli olacak. Doktorum haftaya gel sezeryan gününü belirleyelim dedi 😍 3300 gr olmuşuz 51 cmde boyumuz var 🥰🥰🥰 Sizde durumlar nasıl ☺
Gozdebagay Boncukoyunu1 37+1 haftadayız, normal istediğim için bekliyoruz prenses ne zaman gelirse 😍 inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🙏🏻
Ebru8141 Boncukoyunu1 37+6 yarın kontrolümüz var. Normal düşündüğüm için ne zaman gelecek bilmiyorum. Kasilma sanci vs hissedeniniz var mi ?
Porsuk7062 Boncukoyunu1 bel ağrısı sırt ağrısı var. Nefes almakta zorlanıyorum. Çocuk 35 haftada 2500 kiloydu 37+3 haftadayım. 2-3 gün içinde kontrole gideceğim bakalım ne diyecekler🥰
Boncukoyunu1 Eliftass Sağlıkla kavuşun inşallah çok heyecanlı 😍 galiba benim doktorum 39.haftayı doldurmamı bekleyecek ☺
Eliftass Boncukoyunu1 sizde sağlıkla kavuşun inşaAllah benim doktorum 38+ Larda alıyor genelde cuma cumartesiyi teklifte bulundu hatta ben perşembe istedim kendisi de uygun gördü artık çok zorlanıyor ağrılarım da çok zorunlu sezeryan zaten inatçı kızım dönmedi başından beri yan pozisyonda ☺️
Boncukoyunu1 Eliftass Benimki de zorunlu sezeryan plesantası aşağıda kalmış bebeğimin, sağlıklı doğsunlar da gerisi önemli değil ☺ bende kendimi artık taşıyamıyorum. Baya kilo aldım hareket etmekte zorlanıyorum 😂
Boncukoyunu1 Goncanur Zorunlu sezeryan canım benimki. Bebeğimin plesantası aşağıda kalmış sezeryan önerdi doktorum
Eliftass Boncukoyunu1 benimde plesanta aşağıda en başından beri zaten yukarı da olsa da pozisyon uygun değil hiç normal olsun sezeryan olsun demedim herkes normal yap normal yap dedikçe hayırlısı dedim zorunlu sezeryan oldu sağlıkla gelsinler inş☺️
Boncukoyunu1 Gozdebagay Teşekkür ederim sizde sağlıkla kavuşun inşallah 😍 ben kendimi normale baya alıştırmıştım 34.haftada sezeryan olabilir dedi doktorum. Bu haftaya kadar bekledik plesantanın durumunu ama artık çıkmaz haftaya gününü belirleyelim dedi. Hayırlısı böyleymiş 🥰☺
Boncukoyunu1 Yd12 Çok heyecanlı 🥰 her şeyiniz hazırdır şimdi 🤭 Allah kolaylık versin hepimize inşallah☺
Tgcrcp12 Yd12 ya bende seninle aynıyım ama bekliyorum normal doğum dedi doktor ama artık ben çok agirlastim
Boncukoyunu1 Ebru8141 Ben bugün nstye bağlandım. Sancı var ama normal düzeyde beklediğimiz gibi dedi doktorum. Ben hiç hissetmiyorum yalancı sancım da olmadı bu hafta
zuleyhasamet-11 Ebru8141 Benim nst de sancım çıkıyor bazen hissediyorum kasıklarımda agrı oluyor ve bebiş çok toplanmaya başladı. 1 cm açılmam da var bekliyoruz tosuncuğu keşke hemen gelsede kavuşsam😂💙
Ebru8141 zuleyhasamet-11 açılmayı nasıl anlıyorlar yani nst de çıkmıyor bildiğim kadarıyla. Ee sürekli alttan mi muayene ediyorlar ?
Ebru8141 zuleyhasamet-11 bugün bende de değişik seyler olmaya başladı hicbir seyim yoktu. Bel ağrısı tamam da karnimdaki sanciyi tarif edemiyorum boşluk agrisi desem değil usutme desem değil bebek desem kasıklarımda değil tam olarak. Benim bebeğim heo ortada durdu öne doğru karnim ve suan yan taraflarım sanciyooor biri sanki canli canli organlarıma dokunuyor gibi değişik bu sanci mi nee anlamadim bi sanci varr ama kasıkta değil
Baliminannesii Boncukoyunu1 37+2 beklemedeyiz hala normal olduğu için bakalım ne zaman gelcek bizim oğlan sağlıkla doğsun istiyorum artk çok mide yanması cekıyorum geceleri uyuyamıyorum artk 🤷♀️Sağlıkla kavuşalım hepimiz inşallah
Boncukoyunu1 Baliminannesii bu sorun ciddi ciddi bende de var geceleri midem yanıyor. Kahvaltıdan sonrada oluyor. Doktorum renni vermişti onuda içesim gelmiyor bazen süt içiyorum uyumadan