Bsrnura ben yemi geçirdim dış gebeliği , dış gebelik düşük betada zaten vajinal ultrasonda dahi görünmez betanın 1000 in üstüne çıkarsa bi ihtimal görünebilir. Dengesiz artış seyreden beta hcg hormonu zaten başlı başına dış gebelik bulgusu olarak kabul edilir. Benim beta 1300 ken doktor tüpte zar zor tespit etti o gün de düşmesi için iğne yapıldı. Ama farklı hastanelerde yapılan beta hcg farklı çıkıyor mesela iğnenin yapıldığı gün iki farklı hastanede betama bakıldı biri 1300 ken biri 1800 dü. Belki kimyasal yaşıyorsunuzdur farklı hast yapıldıysa o yüzden yüksek görünmüş olabilir diğerine göre .