bilgeka bebişimizin adını Bilge koymaya karar verdik kız olsa da erkek olsa da 24.haftadayım cinsiyeti erkek Bilge Kağan koyuyoruz eger kız olsaydı İdil Bilge olacaktı var mı çevrenizde bu isimlere sahip bebişler :)