Meraba arkadaşlar ilk nette gördügum bu ismi cok begendik eşimle hatta o kdr kararsızlık yaşadık isimlerde ama bunda takılı kaldik anlam olarak nette hz.zekeriyya’nin eşi olarak geciyo ve de cennet kapısında melek olarak geciyo ama bazı sayfalarda caiz degil işte yahudi ismi olarak geciyo hocalara sorduk diyen de oldu bu konuda gercek dogru bilgi almak istiyorum