Nsdpg Nesrinnnnn muhakkak gidin kanda enfeksiyona bakarlar ben 39 bile gördüm hamileliğim başında kanımda yüksek enfeksiyon çıktı serum ve c vitaminleriyle toparlandım
ZynpKara Nesrinnnnn Cec500 adında bir ilaç var sadece onu kullanabiliyorum doktoruna sor mükemmel ötesi iyileştiriyor kendime öyle geldim
Hlalcg Nesrinnnnn bende aynı şekilde 7 aylık hamileyim ve gribim kendi doktorum ateşini kontrol et ateşim çıkarsa direk doktora gel dedi. Bence doktora gidin ateşiniz varsa . Benim yok çok şükür parola idare ediyorum
happiestMom Bende cok kötüyüm hemen kbb doktoruna gittim ordan da kendi kadın dogum doktoruma yüksek ates olmadıgı sürece korkma antibiyotiğe de baslayabiliriz dedi ama yüksek ates cok tehlikeliymiş o yüzden siz hiç beklemeden hastaneye gidin hemen.
Nesrinnnnn happiestMom geldim hastaneye serum parol antibiyotik ama saatten ötürü doktoruma ulaşamadığım için serumu taktırmıcam kan aldılar sonucu bekliyorum
Nesrinnnnn GZMNY bende dün gece gittim taktılar vitamin serum taktılar hapşırmaktan göbeğim ağrıyor ne menem bir hastalıkmış