Kızlar merhaba. 40+1 den selamlar herkese ♥️ yarın sabah sezeryan doğumun var normal doğum istedim ama maalesef bebeğim doğum pozisyonunu aldı ama doğum kanalına girmedi zorunlu sezeryan olacak. Sütümün hemen gelmesi için felan bi öneriniz varmı. Ve acayip korkuyorum belimden iğne olurken acıyacak mı, beni ne gibi şeyler bekliyoruz bana ne önerisinde buluna bilirsiniz. Çok tedirginim yardımcı olur musunuz 🥰🙏🙏🙏