Gunes14 Hangisi daha kullanışlı olur arkadaşlar cok kararsızım , park yatak mı yoksa ahşap yataklardan mı tercih etmeliyim 😊
Hesramm Gunes14 bende çok kararsızım ahşap yataklar çok cici duruyo park yataklar görünüş olarak hiç hoş durmuyo ama tabi alırken bebişin rahatlığını düşünmek lazım benim mobilya yatağım var anne yanı olarak da ahşap olanlardan almayı düşünüyorum.
Gunes14 Hesramm evet ahşaplar güzel duruyor ama oda yapmıcam şimdilik anne yanına sabitlenen park yatak mı alsam acaba diye krarsızım😅
Busel Gunes14 biraz bütçeye bağlı bir durum pierre cardin gaia aldım sallanan 4 yaşına kadar içinde yatabiliyor çocuk zaten odasını da yapicam ama hemen belki yatagini almayabilirim
motherofcats biz bebek odası takımı aldığımız için ahşap beşik aldık. birde sepet beşik aldık ilk aylar yatması için şuan bunu kullanıyoruz yanıma koyuyorum çok rahat oluyor.