Busraadige Ümraniye medicana ya giden orda kontrollere ve doğuma gidecek olanlar kimler ? Ben yeni gitmeye başladım ama fiyatlar sürekli artıyormuş hastane çok iyi ama bütçe zorlar mı diye korkuyorum bazen sık sık gitmekte gerekebiliyor 😔
Marisol Busraadige ben gidiyorum. Yeni zam geldi. Muayene 130du 175 oldu. Nst 100 e yakın. Doğum da 4250-5250 idi ama yeni zamlı halini bilmiyorum. Ama doktorum orda ve en başından beri ona gidiyorum. Ama fiyatlar oldukça zorluyor.
Ozlemm28 Busraadige ben uskudar hospital turke gidiyorum cok memnunum tavsiye ederim canim muayene ücreti de cok degil butceyi zorlamiyor yani
Busraadige Marisol fiyatlar fena . Yine orada hülya hanım varmış çocuk doktoru çok iyi diyorlar ama külfetli